Overzicht.

Sofie Hoedt, Stefaan Vandaele en Brecht De Coen vormen de spil van PERSONA ACCOUNTANTS. Wij verlenen u de beste diensten voor alle aspecten die te maken hebben met uw bedrijf: we stellen mee uw businessplan op, houden uw boekhouding up-to-date, geven u fiscaal, juridisch en sociaal advies …

We onderscheiden ons van andere kantoren omdat we sterk zijn in het begeleiden van bedrijven in elke “levensfase”: bij de opstart, bij een aanpassing van strategie, bij een overdracht, fusie of overname. We denken graag met u mee en wijzen u op mogelijke opportuniteiten.

PERSONA ACCOUNTANTS is door de overheid erkend als strategisch en algemeen dienstverlener.
Dit levert onze klanten belangrijke financiële voordelen op. Wij zijn lid van Institute for Tax Advisors and Accountants.

Missie en Waarden.

PERSONA verwijst naar de inspanning die wij willen leveren om onze klant goed te begrijpen, de gepaste raad te geven, mee te denken met zijn/haar project, de aangepaste opvolging te blijven volhouden.

Daarom zijn onze belangrijkste waarden:

  • Luisteren naar de klant
  • Betrokkenheid
  • Efficiëntie
  • Resultaat op maat van de klant
  • Pro activiteit
  • Doen wat we zeggen
  • Zeggen wat we doen

Onze Aanpak.

We houden de vinger aan de pols zowel voor nieuwe trends en wetgeving, als in de ontwikkeling van uw dossier. We wijzen u proactief op opportuniteiten.

Luisteren

We luisteren naar uw doelstellingen en plannen.

Analyseren

We analyseren de punten waar u kunt optimaliseren.

Evalueren

We evalueren samen de bevindingen en zoeken de beste samenwerkingsvorm.

Adviseren

We adviseren en zorgen voor aangepaste raad, op welk moment ook waarin uw zaak zich bevindt.

We willen elke klant verdienen.

Een klant, die moet je verdienen. Elke dag opnieuw. Om dat te bereiken zijn we ambitieus:

  • Het professioneel behandelen van het dossier is belangrijk. Echter: de begeleiding van de klant en waar hij naartoe evolueert, is het belangrijkste.
  • Dat vraagt bijzondere vaardigheden: onze mensen zijn niet louter technisch competent. Ze zijn tevens geoefend in het leren begrijpen van waar onze klant mee bezig is, wat hij nodig heeft.
  • Van al onze medewerkers wordt een brede kennis vereist. Dat betekent dat elke klant met het grootste deel van zijn vragen bij dezelfde medewerker terecht kan. En dat onze medewerker proactief op verschillende domeinen met onze klant kan meedenken.
  • Onze organisatie is erop gericht de marktevoluties van kortbij te volgen. Het digitaal tijdperk geeft kansen om dingen efficiënter aan te pakken. Wij lichten onze klanten met regelmaat in over de nieuwe evoluties hieromtrent zodat hij/zij zich ten allen tijde kan aansluiten bij nieuwe samenwerkingsvormen.